Bogdan Roman face primele declaratii LIVE

Intervievat de o echipa TV al postului Antena 3 la doar cateva ore dupa ce a fost prins, Bogdan Roman a facut o declaratie surprinzatoare: “M-as fi bucurat sa am un pistol. Daca as fi avut cu siguranta i-as fi omorat pe toti, la ceea ce mi-au facut!. El de mult are ciuda pe noi, pe familia asta a noastra; si nu numai pe noi, sunt mai multi. Sunt sute de oameni, zeci de baieti care au patit-o. Si de maine ma gandesc ca o sa fie mai multe telefoane si mai multi martori care vor declara ce au patit. Puteam sa provoc eu un scandal, cu 20 de lupi? Eu singur? Ei erau haite aici, ne asteptau cand am ajuns. Ne-au lasat sa intram ca sa vada ca nu avem nimic, bate sau altceva, ca nu avem nimic in masina, si cand am iesit pe trepte, de la usa au venit cu sabiile peste noi. De multe ori au mai batut pe cineva si au luat amenda de cateva mii bune de euro.”

 

Leave a Reply

