Ghita Muresan invitat la Sinteza Zilei

Ghita Muresan, unul dintre cei mai inalti baschetbalisti din istoria NBA, a fost invitat miercuri seara la emisiunea Sinteza Zilei, unde a vorbit despre viata sa din spatele terenului de sport si despre scurta sa aventura de la Hollywood. “Eram doar un copil, nu mi-am dat seama cat de mult cresteam. Am avut si perioade grele in viata, peste care am trecut, dar totul s-a schimbat cand am ajuns in America. Atunci viata mea s-a schimbat dupa ce l-am auzit pe portar soptindu-mi ‘ tine pieptul in fata si capul sus, acum esti in Statele Unite!’. Fostul baschetbalist romano-american a rememorat si intalnirea cu actorul si producatorul american Billy Crystal, cel care i-a adus rolul principal in filmul “Uriasul meu”, lansat in anul 1998.

 

Leave a Reply

