Mircea Badea a aniversat 7 ani de emisiune “În gura presei”

Pe 14 septembrie 2007 incepea emisiunea intitulat? “În gura presei”, cu Mircea Badea.
Ast?zi 14 septembrie 2011 s-au împlinit 7 ani de când Mircea a ap?rut prima dat? în emisiunea de la postul de televiziune Antena 3.

Mihai Gâdea m?rturise?te in “Sinteza Zilei”: “O s? fac in aceast? sear? dezv?luiri. În urm? cu 7 ani si jum?tate m-am mutat de la un alt post de televiziune la Antena 1 pe vremea aceea, f?când ni?te emisiuni dup?-amiaza. Chiar dac? m? cunosteam cu Mircea Badea nu eram la acea vreme prieteni; într-o zi îmi sun? telefonul – era Mircea Badea – ?i îmi zice: “Fr?tioare, te-ai mutat la Antena 1! Foarte bine.” În ziua respectiv? ne-am întâlnit, am mâncat seara împreun? ?i de atunci am r?mas prieteni.”

 

One thought on “Mircea Badea a aniversat 7 ani de emisiune “În gura presei”

Leave a Reply

