Dan Diaconescu a reușit să înființeze Partidul Poporului

Dan Diaconescu a primit “undă verde” de la Curtea de Apel Bucureşti, reuşind, după aproape un an, să înregistreze oficial Partidul Poporului. Într-un interviu dat la postul Realitatea, Dan Diaconescu a anunţat:

“Ziua de 19 septembrie va rămâne o zi importantă, sperăm noi, în istoria României. Cred că o s-o declarăm şi zi liberă sau ziua justiţiei cu adevărat independente, după ce vom veni la conducere. Astăzi este important ca s-a născut a doua mare forţă  politică a ţării şi sperăm ca ea să fie prima după alegerile următoare.

E prima dată când am fost judecat de un complet condus de un preşedinte de secţie de la Curtea de Apel, este vorba despre judecătorul Olteanu şi colegele sale, ni s-au părut în sfârşit nişte judecători înţelepţi, neînregimentaţi politic, care cred că au suportat mari presiuni, având în vedere că sentinţa a întârziat de săptămâna trecută pană astăzi.
Ca partid, vrem ca românii să aibă în sfârşit o justiţie credibilă, ăsta este unul din proiectele noastre. Celelalte proiecte vorbesc despre păstrarea averilor românilor aici în ţară, despre salvarea milioanelor de săraci de la sărăcie, despre tineri care îi aşteptăm alături de noi în această seară, tinerii corporatişti în special, managerii companiilor transnaţionale, pe care îi aşteptăm de asemenea alături de noi.

Cred că putem vorbi de o noua forţă care va guverna România, eventual alături de alte forţe care sperăm să vină alături de noi, forţe de stânga sau de centru-stânga, care să salveze ce mai este de salvat din România. Exclud posibilitatea de a face alianţă cu cineva, nu voi face nici o alianţă nici macar cu d-l Becali sau d-l Vadim Tudor. Am mai spus-o şi în alte rânduri, mulţi oameni din PNG şi PRM au venit la noi. Toţi oamenii politici actuali au nevoie de voturile noastre.

Eu am o problemă cu partidele care au furat până acum şi din păcate PNG-ul s-a aliat cu PDL-ul la primăria capitalei şi, împreună cu d-l Oprescu au furat de au rupt! Mai ales cu PDL-ul nu voi face niciodată vreo alianţă, PDL-ul, după cum am mai dovedit, sunt nişte hoţi, au furat poate chiar mai mult decât PSD-iştii, PSD-ul a furat Petromul, au ridicat mâna parlamentarii PSD-işti şi au privatizat Petromul, iar PDL-iştii au furat ce mai rămăsese nefurat de PSD. PDL-iştii sunt cei care m-au arestat, m-au trimis în închisoare, ori nu cred că PDL-ul s-ar putea alia cu un “infractor”, cum zic ei că sunt eu, de drept comun.

Băsescu m-a băgat în puşcărie gratuit, aiurea-n tramvai, eu nici măcar martor n-am fost vreodată în vreun proces, n-am plătit nici o amendă şi nici un control nu m-a găsit niciodată cu ceva în neregulă.  E drept ca PSD-iştii mi-au închis doar televiziunea; după cum vedeţi, această clasa politică a avut ceva cu mine de la bun început, iar eu acum încerc cu poporul meu sau cu simpatizanţii noştrii să mai salvăm ce mai este de salvat din România. Nu-mi propun să devin prim-ministru, am oameni mult mai inteligenţi decât mine în jurul meu, am prezentat aseară românilor pe Horia Mocanu, cel mai puternic român din lume, în sensul că a absolvit Harvard-ul. Acest om care are şi cetăţenie americană dar şi română, ar putea fi un foarte bun prim-ministru.

Am avut lunile trecute multe întâlniri cu reprezentanţii blocurilor politice PDL şi USL, dar în toate întâlnirile nu mi se cerea decât un singur lucru: să le dau lor voturile ca să fie siguri că pot fura în continuare România. Aşa cum am anunţat, conform statutului nostru, noi nu putem face vreo alianţă cu cineva dar sigur că putem absorbi anumite forţe politice. Chemăm toate forţele progresiste alături de noi fiindcă şi în PDL şi în USL şi în UNPR sunt oameni foarte buni care pot veni alături de noi. Eu am ajutat, în general, pe mulţi să ajunga la putere şi din această seară zicem “stop” şi o să venim şi noi la putere fără să-i mai ajutăm pe alţii”.

Dan Diaconescu în interviul de la Realitatea


[adsenseyu4]

Leave a Reply

