Tudor Gheorghe invitat la “Vorbe grele”

Invitat în emisiunea “Vorbe grele”, unde a și interpretat două piese folclorice, cunoscutul artist și cântăreț de folclor Tudor Gheorghe a dat un interviu în care a vorbit câte ceva despre viața sa și activitatea pe care o desfășoară în prezent, ca artist.

“În nevoia de a le spune celor mai neferici?i decât mine c? nu e chiar totul pierdut, dac? se refugiaz? în lucrurile de calitate, dac? sentimentele lor vor fi dirijate de lucruri esen?iale din punct de vedere poetic, dac? se vor l?sa du?i de frumuse?ea adev?rat? a melosului românesc, a versului românesc, ar putea s? fie – ?tiu eu – o fant? mic?-mic?-mic? prin care s? se poat? strecura. Dar, pe m?sur? ce trece timpul, fanta asta se mic?oreaz? ?i mai tare ?i am sentimentul c? nu sunt deloc încuraja?i s? încerce, m?car s? se uite. Tineretul face “vorbe grele”, eu încerc s? fac vorbe u?oare (schi?eaz? un zâmbet, n.b.).

Am f?cut un club la Re?i?a, de fapt o asocia?ie care se ocup? cu racolarea de valori pe care s?-i facem olteni. Aici am stat mult? vreme pân? s-a construit sala mare ?i ne-am mutat acolo. Eram elev pe coridoarele de acolo, eram la fereastr? ?i m? uitam în curte aici jos, vedeam actorii ?i m? gândeam: o s? ajung eu vreodat? s? stau pe banca aia, al?turi de arti?tii ??tia? ?i acum – ce ciudat!, dup? mult? vreme vine un tân?r ?i-mi spune: “?ti?i, am terminat ?i eu tot colegiul – B?lcescu se chema înainte – da, ?ti?i, m? uitam la dvs de la fereastr? ?i mi-am spus dac? voi ajunge s? stau acolo”. E o chestie foarte frumoas? ?i pentru mine a fost o mare bucurie ?i o mare onoare s? fiu chemat de profesori de-ai mei, m-am întâlnit cu elevi, am ?inut o or? de limb? la liceul ?sta.


Am un apartament în Bucure?ti, în care stau chiar intr-o zon? bun? – Parcul Tineretului. M? duc acolo când sunt în drumurile mele, când trec de la Chi?in?u la Bra?ov, dar n-a? putea s? stau mai mult de 2-3 zile în Bucure?ti. Nu-mi place aglomera?ia, nu-mi place mârl?nia, nu-mi place disperarea bucure?teanului. Eu am terminat institutul într-o perioad? în care mai era Bucure?tiul ?la cu umor, înc? mai aveau românii umor. Lumea m? respect? ?i m? iube?te tocmai pentru c? nu i-am min?it niciodat?.
Nu am emisiune unde s? ies. Vreau s? spun c?, în afar? de Antena 1 care a fost al?turi de mine de fiecare dat? când eu am f?cut câte un spectacol. Lumea care vrea s? m? vad? pe mine vrea s? îmi vad? concertele mele, spectacolele. Mie îmi lipse?te, cum s? spun – o televiziune care s? spun? c? vrea aceste concerte pe care Tudor Gheorghe le face. Eu, la ora actual?, stau cu opt concerte grandioase, a? zice f?r? jen?, f?cute la Sala Palatului f?cute cu Ticu Alexe în 12 camere, deci ca lumea f?cut. Deci exist?, dar dac? pe nimeni nu intereseaz?…Nu fac parte din categoria arti?tilor care s? duc? la televiziuni, la radio ?i s? zic?: “?ti?i, am f?cut ?i eu un disc, nu m? promova?i ?i pe mine?”

Tudor Gheorghe la emisiunea “Vorbe Grele”

[adsenseyu4]

One thought on “Tudor Gheorghe invitat la “Vorbe grele”

Leave a Reply

