Găina de criză – parodia muzicală românească a piesei formației Rednex

[adsenseyu1]

G?ina de criz?, o parodie muzical? cântat? de interpretul Bogdan Stanoevici

Nu vreau pisic?, nu vreau c??el
C? am primit o g?in? cadou
?i mi se pare mult mai util?
C? face zilnic câte un ou.

N-am nimic cu câinele, nici cu pisica
Îns? niciunul nu produce nimica
?i, dac? face?i o analiz?
G?ina e mai bun? în vreme de criz?…

Refren:
Nu vreau pisic?, nu vreau c??el
C? am primit o g?in? cadou
?i mi se pare mult mai util?
C? face zilnic câte un ou.

N-am nimic cu câinele, nici cu pisica
Îns? niciunul nu produce nimica
?i, dac? face?i o analiz?
G?ina e mai bun? în vreme de criz?…

Eu sunt om de afaceri, m? descurc bini?or
Îns? nu îmi stric? deloc un ou?or
Criza este înc? ?i-s convins c? va mai fi
A?a c?-mi prinde bine un ou gratis pe zi.

Refren:
Nu vreau pisic?, nu vreau c??el
C? am primit o g?in? cadou
?i mi se pare mult mai util?
C? face zilnic câte un ou.

N-am nimic cu câinele, nici cu pisica
Îns? niciunul nu produce nimica
?i, dac? face?i o analiz?
G?ina e mai bun? în vreme de criz?…

E g?ina mea, o respect ?i o iubesc
Cu o mân? de gr?un?e mi-e de-ajuns s? o hr?nesc
G?ina e mai bun, nu las? par ca pisica
Nu trebuie s-o plimbi ca pe câine
Nu are nevoie de nimica

Refren:
Nu vreau pisic?, nu vreau c?tel
C? am primit o g?in? cadou
?i mi se pare mult mai util?
C? face zilnic câte un ou.

N-am nimic cu câinele, nici cu pisica
Îns? niciunul nu produce nimica
?i, dac? face?i o analiz?
G?ina e mai bun? în vreme de criz?…

Leave a Reply

