Mari hituri anii `80 Boney M

Boney MBoney M a fost o formație muzicală care cred că nu mai are nevoie de nici o prezentare pentru iubitorii muzicii anilor `80 și ceva mai timpurii (`70-`75).

Deși poate părea depășită astăzi de canoanele modernismului în acord cu moda curentă, Boney M rămâne in istoria muzicii una din cele mai îndrăgite și apreciate formații muzicale ai anilor `80, a căror melodii a încântat generații și a dăinuit multă vreme în inimile pasionaților de muzică de calitate, în ciuda trecerii timpului.

 

 

 

Scurt istoric

Boney M. a fost un grup vocal creat de producătorul german de înregistrări Frank Farian. Având inițial sediul în Germania de Vest, cei patru membrii fondatori ai grupului oficial line-up au fost cântăreți jamaicani de origine britanică Liz Mitchell și Marcia Barrett, Maizie Williams de la Montserrat și Bobby Farrell de la Aruba.
Grupul Boney M a fost format în 1975 și a obținut popularitate în epoca disco a anilor 1970. Boney M a vândut mai mult de 150 de milioane de albume și single-uri în întreaga lume, cu cele mai multe vânzări in Marea Britanie și Germania.

Cântărețul-compozitor german Frank Farian ( pe numele său real Franz Reuther) a înregistrat pista de dans “Baby Do You Wanna Bump”, în decembrie 1974. Farian a cântat linia repetată “Baby Do You Wanna Bump” într-o voce profundă (creată în întregime in studio), precum și efectuarea refrenului falsetto. După un început lent, piesa a devenit un hit în Olanda și Belgia. S-a întâmplat apoi că Farian a decis să angajeze artiștil interpreți pentru grupul de spectacole de televiziune.

Mai jos puteți savura piesele muzicale care compun una dintre cele mai impresionante colecții muzicale ale anilor `80

 

I`m born again

Ocean of fantasy

Baby, do you wanna bump?

Sunny

Rasputin

Daddy cool

Ma Baker

Bahama Mama

Hooray! hooray! It’s a holiday

Gotta Go Home

No woman no cry

Belfast

Rivers of Babylon

3 thoughts on “Mari hituri anii `80 Boney M

  1. multumesc libercugetatorule pentru acest moment de mare si unica arta sonica;
    nu cunosc foarte multe din detaliile lasate aici la adresa grupului; dar de calitatea muzicii si a tot ce este originalitate, gratie si forta in acelasi timp, cit si multa vibratie sonica nu numai ca nu ma indoiesc dar eu am fost una dintre cele mai fierbinti admiratoare si inspirata dansatoare a acestei muzici si a celor 4 tulpini de flori creatoare in fiece moment al muzicii…

    de cind imi amintesc de o idee, a unuia dintre cei mai mari creatori de poezie, necunoscut – ce a fost tatal meu, care ii facea poezii de iubire mamei mele in tot momentul – ce spunea despre familia lui ca este un buchet de flori, incep sa vad peste tot cum oamenii sint flori, cu viata de flori, cu gratie de flori, cu gratie de flori, si cu mirosul gindului si al vorbei si al faptei tot de flori…

    cei din grupul BONNY M a fost un buchet de flori de asemeni…

    multumesc inca odata…
    am ascultat tot, si acum voi reincepe…
    pe curind…

    Like

    • Am scris detalii despre formatia muzicala pentru a fi mai bine indexat de google…
      Am retinut dintr-un coment anterior de-al tau…ei bine, nu a fost chiar muzica tineretii mele, mai degraba a parintilor mei, dar mi-a placut foarte mult si mi-a ramas intiparita in memorie. Cred ca in anii `80 s-a compus cea mai buna muzica, care depaseste cu mult in calitate muzica moderna. Sunt multe piese care nu le mai gasesc pe youtube, dar au ramas conservate pe benzi de magnetofon. Am inregistrat piese de pe aparatura veche pe PC si asa am reusit sa pastrez multe piese mai putin cunoscute, dar de calitate. Totusi, din cauza restrictiilor de copyright multe melodii nu pot fi incarcate pe youtube…

      Like

  2. inseamna ca parintii tai au virsta mea; imi face placere sa stiu asta; eu sint din generatia lor; este adevarat ca am avut o muzica de calitate; sint convinsa ca place si va placea aceasta muzica ani multi;

    sa auzim de bine Libercugetatorule…
    si multumesc pentru frumoasele momente ce mi oferi aici…

    Like

Leave a Reply

