Mari hituri din anii `80-`90 C.C. Catch

C.C. CatchC.C. Catch (născută Caroline Catharina Müller, în 31 iulie 1964 în Oss, Olanda) este o cântăreață de pop olandez din Germania, cea mai bine cunoscută, descoperita de Dieter Bohlen.

C.C. Catch s-a născut în Olanda și a fost susținută de părinții ei de la o vârstă fragedă, când aceștia i-au recunoscut talentul și au încurajat-o să devină o “cântăreață celebră”. Tatăl ei a susținut-o foarte mult și a jucat un rol foarte important în cariera de succes a cântăreței, ca manager și  tur-manager.

 

De la o vârstă fragedă, cântăreața a luat parte la concursuri de talente și a fost inițial un membru al unui grup de fete german numit Optimal, care a constat din patru fete, Claudia Stürzenbecher, Sylvia Frötschel, Caroline Müller si Sabine Lürenbaum (care a fost Miss Osnabrück în 1983 și mai târziu, sub numele de Steaua Secret,  lansând două single-uri (Războiul magnetic (1983) și The Good-Bye (1984). Al doilea single de asemenea, continuă piesa Kimi Gasuki cântată de un cântăreț olandez, Silke).

Piesele muzicale cu care cântăreața s-a lansat au fost Strangers By Night, I Can Lose My Heart Tonight, Soul Survivor și Heartbreak Hotel

Strangers By Night

I Can Lose My Heart Tonight

Soul Survivor

Heaven and Hell

Jump In My Car

One Night’s Not Enough

Heartbreak Hotel

2 thoughts on “Mari hituri din anii `80-`90 C.C. Catch

  1. buna, este ceva totusi ce ma intriga, si anume, ca toti sint din GERMANIA; dar BONNY M sont din Jamaica, cea de acum este olandeza, iar tu ii treci pe toti prin Germania; de ce? numai GERMANIA A LANSAT MUZICA SI CINTARETI BUNI??? NU CUMVA TE NUMESTI IOSOF PAUL??? eu am fost colega cu tatal tau la liceu, si mi a facut placere sa il vad pe el si familia voastra cum citiva ani, poate vreo 12-13, placere ce nu a fost reciproca… am inteles ca totul este inutil sa incerc sa mai tin legatura cu oameni ce eu credeam prieteni;
    daca tu esti Paulica, sa fii fericit dragule, si tu si parintii tai… nu pot sa uit niciodata gentiletea cu care am fsot primita, fiind invitata la masa, am fost invitata in bucatarie ca “””sa-mi dea sa maninc””” …

    NU POT UITA… SINT NEMURITOARELE MELE AMINTIRI ROMANESTI…
    SA AUZIM DE BINE…libercugetatorule…

    Like

  2. Ma credeti sau nu, cantaretii i-am ales in ordine pur intamplatoare pentru ca mi-a placut mult muzica lor. De fapt apreciez muzica anilor 80-90 mai mult decat cea actuala. Nu prea ma intereseaza originile cantaretilor celebri, consider ca fiecare tara isi are valorile ei sociale si culturale, la randul lor dependente de conditiile socio-culturale, etc… Daca sunteti contemporana cu parintii mei trebuie sa aveti peste 60 de ani, asta in caz ca nu este o confuzie…eu am 37 de ani. Nu am conditii si timp necesar pentru a scrie chiar tot ce as vrea si tot ce-mi place, de aceea ma limitez la ce pot posta.
    Imi pare rau, dar cred ca ma confundati, nu ma numesc Iosof Paul. Din cate banuiesc nu locuiti in Romania, nu-i asa?

    Like

Leave a Reply

