”Lento” – o melodie romantică filmată pe malul mării

Lento Kizomba”Lento” este o frumoasa melodie romantica, filmata si folosita ca fundal pe malul marii de un amator, cu o pereche de indragostiti, de care am fost atras ca un magnet, si care mi-a placut atat de mult incat am tradus-o. Originalul, numit ”Lento – Kizomba” apartine cantaretului Daniel Santacruz, unde poate fi vazut in videoclipul din linkul de aici.

Versurile melodiei:

 

    1,2,3…
Lent
Nu vreau să fie separat de tine
Nici măcar pentru o clipă,
Nu vreau să pierd timpul
Știi că te iubesc până la moarte
Că mă dau pasiunii
Și asta îmi place, să merg lent…
Ah! Ia-mă încet, nu e nevoie să te grăbești,
Lasă o cale sărutărilor, dă jos tricoul
Asta mă duce la cer….
Ah! Lipește-te de mine, fără teamă,
Umple-mi inima mea cu zâmbetul tău,
cu inima ta…
…în ritmul corpului tău…
…încet…ia-mă la dans încet
…așa…cu toate sentimentele…
Vino aici, fetițo, nu mă lăsa
Încet…închide ochii…
…și vom trăi acest moment
Dansează cu mine până când vei vedea răsăritul soarelui…
Muzica mă prinde…
…mă pierd în corpul tău…
…mă arzi cu focul tău…
…vreau să trăiesc în ale tale brațe…
…să-ți simt respirația…
…să mă săruți încet…
Ah! Ia-mă încet, nu e nevoie să te grăbești,
Lasă o cale sărutărilor,
dă-ți jos tricoul
asta mă duce la cer…
Ah! Lipește-te de mine, fără teamă,
umple-mi inima cu zâmbetul tău,
cu inima ta…
…în ritmul corpului tău…
Încet, ia-mă la dans încet…
…așa, cu toate sentimentele…
vino aici, fetițo, nu mă lăsa…
…încet, închide ochii…
…și vom trăi acest moment…
Dansează cu mine până vei vedea răsăritul soarelui
Noi doi într-un singur trup,
Dansând lent…
Încet, ia-mă la dans încet…
…așa, cu toate sentimentele…
…vino aici, fetițo, nu mă lăsa…
…încet, închide ochii…
…și vom trăi acest moment…
…dansează cu mine până vei vedea răsăritul soarelui.
Leave a Reply

