Reclamele: sufletul comertului sau junghiul din coaste?

Oamenii urasc reclamele

De cand deschid televizorul sa vad stirile sau calculatorul la primul site de pe internet, dau tot timpul de reclame mai mult sau mai putin placute sau enervante. Au invadat toata media si putine sunt momentele in care las o reclama pana la capat inainte de a ma duce la baie sau a muta televizorul pe alt canal. Navigand pe internet am intrat in urma cu cateva zile pe un site romanesc, cu intentia vadita de a vedea cateva pagini de filme si de a ma informa despre cateva, dar mi-au aparut ”iubitele reclame” sa-mi recomande tot felul de lucruri, sa mi se infiga in ochi daca s-ar fi putut! Pe bune, unii nu mai au nici o limita in a se impune cu marketingul agresiv cu care sa te convinga sa le cumperi toate porcariile vrute si nevrute! Nici macar nu am putut inchide reclamele. Orice tentativa de a da click cu mouse-ul pe semnul ”X” din coltul ferestrei care semnifica inchiderea, s-a soldat cu un esec. Parca faceau misto de mine. Am fost nevoit sa dau ”refresh” pentru a inchide reclama – lucru la care m-am gandit ultima data. Bineinteles ca nici Youtube nu putea face exceptie de la regula. La multe din videoclipurile pe care facem click, trebuie musai sa asteptam cateva secunde pentru a inchide reclama la nu stiu ce produs sau promotie de care ne doare fix undeva ca exista, dar trebuie sa stim ce momente minunate ne poate oferi, caci altfel ne-am plictisi si am rata superocazia. Puah! Nu mai poti vedea nimic in ziua de azi fara sa fii bombardat de reclame fix in momentul in care te intereseaza altceva! Pe langa faptul ca unele mai si contin virusi. Mai lipseste sa se puna si pe capacul WC-urilor ecrane cu reclame si sa nu te poti usura pana nu afli ultimul racnet de I-Phone pe care nu merita sa-l ratezi si alte chestii fantastic-extraordinare. PE-NI-BIL!

Imi aduc aminte de vorbele lui Lee Camp: Pe durata a 80 de ani ne uitam in medie 15 ani la televizor,  15 ani in care creierele noastre sunt lichefiate, sodomizate si zombificate, glorificand produse si prostii; si asta ne prosteste, pentru ca reclamele sunt tampite.

Eu ma intreb cat timp pierdem pentru vizionarea reclamelor pe internet, tablete si telefoane.

Advertisements

One thought on “Reclamele: sufletul comertului sau junghiul din coaste?

  1. AMINDOUA ! SI SUFLETUL COMERTULUI caci duce pe toata lumea de nas -deci are efect… so junghiul din coasta pentru ca – OBSERVATI – cu cit reclama este mai buna cu atit produsul este mai slab calitativ… de fapt ce face COMERTUL???? in afara de TAMBALAU???? cica la pomul laudat sa nu te duci cu sacul… iar POPORUL ASTA FACE… dictoanele noastre ROMANESTI SUNT SI VOR RAMINE SFINTE… dar cum sfintenia nu mai are trecere, ca nu ne miram ca avem toti deziluzii… CALEA ADEVARUL SI VIATA nu mai este drumul pentru oameni si nici pentru COMERTUL… a devenit IMORAL SI AMORAL ACESTA CARE NE DA POSIBILITATEA SA NE ALIMENTAM INCALTAM IMBRACAM SI CULTIVAM… iar cheia secretului este PRODUCTIA… de la productie pleaca dez-calitativitatea produselor… cu cit aceasta este mai ridicata, cu atit si RECLAMA PUBLICITATEA ESTE MAI PUTERNICA… de parca ar fi un echilibru ce trebuie sa se faca… echilibrul consistind in faptul ca PER TOTAL TREBUIE SA RAMINA ACEEASI… deci daca scade undeva trebuie sa urce in alta parte… scade calitatea produselor??? nu i nimic… URLETUL EXISTENTIAL AL LOR ESTE PREZENT SI ACOPERA DAUNA …. cu toate ca ar fi de preferat sa se urle mai putin – cel putin sa nu ne tiuie urechile si sufletul de minciuna – si sa fie calitatea productiei(in toate directiile, sau poate mult mai putin ar fi de preferat in arme, trafic de suflete si fiinte vii, droguri si alte directii ce ating direct fiinta omeneasca)deci calitatea productiei sa fie la inaltime…

    de fapt cred ca omului ii trebuie mult mai multa minte si inteleciune ca sa inteleaga ce ii trebuie si ce are posibilitatea sa isi asigure ca viata lui sa ii fie cu pace si creativitate… !
    LA MULTI ANI CU IMPLINIRI PENTRU SARBATORILE DE IARNA.. !

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s